czwartek, 1 grudnia 2016

Premiery książkowe | GRUDZIEŃ 2016

Co ciekawego w grudniu trafi na sklepowe półki? Koniecznie zobaczcie, jakie książki ja uznałam za najciekawsze :)

GATUNEK: powieść
AUTOR: Joyce Carol Oates
WYDAWNICTWO: Rebis
DATA PREMIERY: 07.12.2016

"Mama odeszła" to książka szczera, intymna, wciągająca i bardzo osobista.
"Widzisz kogoś ostatni raz i nie wiesz, że to ostatni raz. Potem wiesz tylko jedno: że wtedy o tym nie wiedziałaś. Ale nie wiedziałaś, a teraz jest już za późno. I mówisz sobie: Skąd ja miałam wiedzieć, nie mogłam tego wiedzieć. Mówisz".
Trzydziestojednoletnia Nikki Eaton – niezamężna, seksualnie wyzwolona i samodzielna finansowo – raczej nigdy nie myślała o sobie w kategorii córki. A jednak kiedy z dnia na dzień nieoczekiwanie traci matkę, przechodzi ogromną wewnętrzną przemianę. Jeden burzliwy rok, wypełniony przerażającymi zdarzeniami i rozpaczą, przyniesie jej oświecenie, wiedzę, a nawet – niespodziewanie – miłość, która pomoże jej się podźwignąć.
Oates, jedna z najznakomitszych pisarek amerykańskich, z niezwykłą precyzją nakreśliła wciągający i poruszający obraz głębokiego żalu i oczyszczającego smutku, który pozwala spojrzeć na życie inaczej.
"Mama odeszła" znalazła się na liście stu najważniejszych powieści roku 2005 według "New York Timesa".


GATUNEK: romans
AUTOR: Laurelin Paige
WYDAWNICTWO: Kobiece
DATA PREMIERY: 08.12.2016

 Kontynuacja losów najbardziej elektryzującego duetów wszech czasów - spin off kultowej trylogii „Uwikłani”.

Gwen Anders rozpoczęła pracę w klubie Sky Launch, aby zapomnieć o dręczącej ją przeszłości i zacząć wszystko od nowa. Szybko odnajduje się w nowym otoczeniu. Zaprzyjaźnia się też ze swoją koleżanką z pracy – Alayną Withers oraz z nowym właścicielem, Hudsonem Piercem. Gwen czuje się tu jak w domu.

Rozpoczęcie wszystkiego od nowa wiąże się z zostawieniem za sobą trudnych wspomnień z przeszłości – wkrótce jednak okazuje się, że to nie takie proste. Gwen nie jest również w stanie zapomnieć o JC – mężczyźnie, dzięki któremu po raz pierwszy uwierzyła w to, że świat może być piękny. Jest świadoma, że nie powinna się w nim zakochiwać, jednak teraz pragnie zrobić wszystko, by nie stracić ukochanego.

Gwen obawia się, że nigdy nie będzie żyć normalnie. A jeśli nawet jej się uda, to czy powinna nadal karmić się nadzieją, że JC kocha ją na tyle mocno, aby w końcu mogli się odnaleźć?
Czy Gwen i JC pokonają przeszkody stojące na drodze do ich wspólnego szczęścia?
Czy Gwen będzie potrafiła ponownie przebaczyć ukochanemu?
Czy z próby, jakiej zostaną poddani, wyjdą silniejsi, niż byli przedtem?

Przyznam się szczerze, że to koniec ciekawych premier jak dla mnie... W grudniu, jak zauważyłam, premierę będzie miało sporo książek naukowych i historycznych, a takowe mnie nie interesują. Ehhh. Może coś pominęłam i Wy macie jakieś książki, które wyjdą w grudniu i na nie czekacie? :) Dajcie znać w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. Ostatnio wydają strasznie mało książek, które by mnie intrygowały. Może to i lepiej - to czas na czytanie tego, co już zostało wydane jakiś czas temu. :)
    ksiazkowa-krolowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie śledzę nowości książkowych ,mam kilku ulubionych pisarzy i to po ich nowości sięgam zazwyczaj ☺
    Z Twoich propozycji ,bardzo chętnie przeczytam " Mama odeszła "
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się ciekawie, chociaż dla mnie na tym etapie trochę za ciężka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza mnie bardzo zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. interesujące pozycje muszę przyznać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się czaje na jakiś fajny romans :P
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń