piątek, 27 lutego 2015

Anna i pocałunek w Paryżu

Cześć Moi Kochani Czytelnicy!
Przychodzę dziś do Was z nowym postem.. Uznałam, że przydałoby się coś napisać.. Poza tym już dawno chciałam to zrobić, ale nie wiedziałam jak. Na samym początku, w pierwszym wpisie napisałam, że nie chciałabym tylko pisać opowiadań. Przypomniałam sobie to. A na moją decyzję wpłynęło też to, że przeczytałam naprawdę dobrą książkę! Domyślacie się już pewnie, że to będzie recenzja :D Jeśli tak, dobrze myślicie!

Anna i Pocałunek w Paryżu
Stephanie Perkins


Widziałam tą książkę wiele razy na półkach biblioteki, ale dopiero dwa dni temu przeczytałam ją. Ale nie sięgnęłam po nią sama, lecz za sprawą koleżanek! Patrząc na tytuł i okładkę uznałam to za typowe romansidło. Anna i Pocałunek w Paryżu- to brzmi po prostu idealnie! Paryż, dziewczyna i pocałunek! W dodatku w najromantyczniejszym mieście świata! I tu właśnie sprawdza się stare powiedzenie Nie ocenia się książki po okładce. Nawet nie wiecie, jak bardzo się myliłam! Stephanie Perkins napisała naprawdę świetną książkę! Wbrew pozorom nie jest to typowy romans z ciągłym słodkim życiem zakochanych. 
Anna, zwykła dziewczyna z Atlanty, zmuszona przez ojca wyjeżdża do amerykańskiej szkoły w Paryżu. Na początku jest sceptycznie nastawiona. Pomyślicie, kto nie chciałby jechać do Paryża?! Ale to nie jest takie proste. Anna musi zostawić najlepszą przyjaciółkę, ukochanego brata i rodzinę oraz świeżo zaczęty związek z kumplem z pracy. Słowem tragedia. 
W Paryżu poznaje przyjaciół, poznaje miasto, znów zaczyna chodzić do kina i robić to, co kocha! W dodatku się zakochuje.. Lecz ta miłość.. Jest niemożliwa! Najprzystojniejszy chłopak w szkole, najlepszy przyjaciel, ulubieniec wszystkich dziewczyn, chłopak kumpelki przyjaciół.. Tak to stanowczo zakazana miłość! 
Ale to Paryż, a w Paryżu zdarzają się cuda!
Podsumowywując: Świetna książka, warta przeczytania (gorąco polecam!), pełna wzlotów i upadków, niesamowitych dialogów i przede wszystkim wszędzie czuć Paryż! Kto by się nie zakochał w superparyskich chłopcach? Mnie urzekł zwłaszcza jeden ;) hahaha :)


Trzymajcie się ciepło i podsyłajcie książki do zrecenzowania lub pomysły na posty ania.podlecka2001@gmail.com
Wypatrujcie nowego postu!
XOXO
Aniaa ♥

6 komentarzy:

  1. O tak. To naprawdę genialna książka i jestem wdzięczna jednej mojej koleżance, że ją przeczytałam . Jest po prostu rewelacyjna z nutką humoru i naprawdę śmiesznymi tekstami bohaterów. Aniu ty coś wiesz na temat tych śmiesznych dialogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak. To naprawdę genialna książka i jestem wdzięczna jednej mojej koleżance, że ją przeczytałam . Jest po prostu rewelacyjna z nutką humoru i naprawdę śmiesznymi tekstami bohaterów. Aniu ty coś wiesz na temat tych śmiesznych dialogów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietne! :D p.s zapraszam na mojego bloga ;))
    dussiaopowiada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej książce jest teraz dość głośno. Mam zamiar ją przeczytać po angielsku więc trzymaj za mnie kciuki!
    Pozdrawiam www.filigranoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja książki :d Bardzo mnie tym zaciekawiłaś. W poniedziałek po szkole lecę do publicznej biblioteki i wypożyczam ją. W dodatku zawsze chciałam pojechać do Paryża. <3
    Zapraszam też na mojego bloga:
    http://pestkaa.simplesite.com/421262283

    OdpowiedzUsuń