czwartek, 1 stycznia 2015

Tak na początek.. :)

Cześć! Jako, że ten blog jest świeży, chciałabym się przywitać. :) Mam na imię Ania, rocznikowo mam 14-stkę i tak dalej :P
 Na tym blogu będę pisać różne opowiadania, recenzje książek, wszystko, co jest związane z pisaniem i moją wyobraźnią. :) Jeszcze nie jestem aż tak zorientowana w blogowaniu i wyglądzie bloga, więc wybaczcie.. :) Na początek chciałabym Was zachęcić do czytania mojego bloga :) I do komentowania. Nawet komentarze z krytyką nie zniechęcą mnie do blogowania :) Raczej wszystkie komentarze mnie zmotywują :D 
Wraz z Nowym Rokiem 2015 postanowiłam założyć nowego bloga :) Wcześniej prowadziłam kilka blogów, ale zawsze mi się nudziły i usuwałam. Nie chciałabym jednak, żeby z tym było tak samo. Nie zniechęcę się szybko :D 
Mam do Was natomiast jedno małe pytanko: Jak dodać zakładki do bloga?? Chyba wiecie, o co mi chodzi. Zauważyłam, że w niektórych blogach są takie zakładki, np. kontakt, strona główna itp. Chciałabym to dodać, lecz nie wiem jak. Jeżeli wiecie i chcielibyście mi pomóc, komentarze mile widziane :)
Natchniona Słowami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz