czwartek, 1 stycznia 2015

Chcę Żyć! Chcę Kochać!

Postanowiłam, że już dziś wrzucę Wam prolog mojego ulubionego opowiadania, które teraz piszę (mam mnóstwo pomysłów i zaczętych opowiadań!)
A więc lecimy z opowiadankiem pt. "Chcę Żyć! Chcę kochać!" (jeśli macie jakiś leszy tytuł, piszcie śmiało)

PROLOG


''Nie boję się. Nie mam czego się bać. Śmierć? Ona mnie nie przeraża. Do każdego kiedyś przyjdzie. Po prostu staram się, żeby nie miał kto za mną tęsknić. Nikt nie wie.. No prawie.. Wiem ja, rodzice i mój zeszyt.. Tak, on jeden pozostawi po mnie uczucia i to, jaka byłam naprawdę. Dowiedzą się kiedyś,  przez co przeszłam. Teraz chcę żyć! Chcę być inna! Odważna! Szalona! Próbować wszystkiego.. Wszystkiego oprócz miłości.. Ona niszczy. Tak, coś o tym wiem.''- Zanotowała.

Taki króciutki.. Ale chyba takie są prologi :) Mile widziane komentarze od Was, czytelników i od wszystkich :)  Jutro 1 rozdział :) Mam nadzieję, że będziecie ciekawi dalszych losów bohaterki :D
Chciałabym Was jeszcze zaprosić na fan page powiązany z blogiem. Oto on: Natchniona słowami
Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz