poniedziałek, 9 lutego 2015

Przepraszam...

Cześć wszystkim! Długo mnie już tu nie było, muszę przyznać, że bardzo długo, moim zdaniem.. Więc mam dla Was kilka ogłoszeń.
#1
Nie mam weny. Masakra! Ostatnio włączyłam komputer i zamiast pisać to opowiadanie co trzeba, napisałam inne. Potrzebne mi pomysły, dużo pomysłów.. I potrzebuję motywacji, dużo motywacji! Ostatnio zrobiłam się zbyt leniwa. Pomóżcie mi!
#2
Cieszę się z tak dużej liczby wyświetleń :) Ponad tysiąc :D  W dodatku mam dwóch obserwatorów! Tak mi miło się robi przy sercu jak spoglądam na tą liczbę :) Tylko 2 albo AŻ dwa! I jeszcze w ankiecie tak wysoko oceniacie mój blog.. :') Dziękuję!
#3
Myślałam przez jakiś czas na usunięciem bloga, ale nie mam serca.. Tyle pracy w niego wkładam :) I przypomniałam sobie pierwszy post, w którym obiecałam sobie, że tego bloga nie usunę zbyt szybko :) I tak niech zostanie :) Więc na razie nie ma co liczyć na usunięcie!
#4
Potrzeba mi mnóstwo weny i motywacji!
Pomóżcie!
Zmotywujcie!
Jakie macie sposoby na 'przywołanie' weny???
Chciałabym zobaczyć tu kilka komentarzy od osób, którym naprawdę podoba się moje opowiadanie i chcą kontynuacji. Jeśli prawie nikt go nie czyta, uznam, że nie ma sensu go kontynuować ;/
XOXO
Ania ♥

3 komentarze:

  1. Hej, tu Agnieszka. Mam 18 lat i czytam twoje opowiadanie. Więc rusz się i napisz coś. Ja bd czekała.

    OdpowiedzUsuń
  2. A tu w 10cz. rozpisałaś. Huehue :D Czekam <3 Sama ostatnio nie mam weny :/
    https://m.facebook.com/photo.php?fbid=778406045546360&id=635888196464813&set=a.726438467409785.1073741878.635888196464813

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale po co mi wena skoro miałam 3 blogi i nikt nie komentował :/

    OdpowiedzUsuń